Контакти

city-icon

097 968-04-10

  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Як підвищити об’єми встановлень домофонів влітку?

Не секрет, що влітку продажі домофонів різко падають. Найбільш важким щодо обсягів продажу є період 1 липня - 15 серпня. Які заходи слід вжити, щоб не залишитися в збитку?

Для початку розберемося в причинах падіння продажів. Найочевидніша - це недостатня кількість мешканців - частина знаходиться на дачах, частина їде у відпустку. У підсумку половина потенційних клієнтів представлена пенсіонерами. Підсумком є або небажання людей ставити домофон, або недостатня кількість згідних квартир.

Друга причина - падіння актуальності домофону. З сходових клітин зникли бомжі, через спеку в під'їзді двері майже завжди відкриті (і закривати їх начебто немає необхідності), любителі пива відпочивають на вулиці.

Третя причина - матеріальна. Гроші завжди хочеться витратити на себе, а не на під'їзд. Легко уявити себе на місці клієнта: «Навіщо віддавати пару тисяч, якщо я на літо поїду? Мало що може статися з домофоном? »

Отже, на основі цих проблем необхідно провести зміни в маркетинговій політиці компанії, щоб не сидіти три місяці без клієнтів. Основний напрямок - це робота з під'їздами за принципом не "якості», а «кількості». Якщо в місті багато незакритих під'їздів, то слід скласти план по їх обробці на все літо. Потрібно розподілити райони або будинки між консультантами. Якщо взимку відсоток згідних під'їздів складає 30% (наприклад), то влітку він може впасти до 5%. Отже, потрібно пройти в шість разів більше. Це не означає, що обсяги робіт зростають! Агент заходить у під'їзд, починає проводити опитування. Якщо видно, що сенсу працювати зараз немає, треба йти в інший і т.д.

Ще одним варіантом вирішення першої проблеми є зменшення мінімального відсотка згідних квартир. Якщо взимку він становить 60-70%, то влітку його можна знизити до 51%. Не турбуйтеся, що залишитеся в збитку. Більшість спочатку незгідних квартир приєднаються в кінці серпня.

Щоб заявити про себе, прорекламувати компанію, можна організувати роздачу листівок на вулицях. Займатися цим можуть самі консультанти. Цю роботу навіть не треба оплачувати: якщо на листівці буде їх номер телефону, клієнти будуть дзвонити саме їм! Тобто консультант в такому випадку працює на себе. Додатково листівки можна розносити по поштових скриньках відкритих під'їздів. Не найефективніший, але швидкий метод.

Для вирішення другої проблеми потрібно враховувати ситуацію в кожному під'їзді індивідуально. Чи заходять у під'їзд сторонні і в наскільки кримінальному районі знаходиться об'єкт? Важливо пояснити мешканцям, що корисно убезпечити під'їзд, якщо люди знаходяться на дачі. Це додатковий бар'єр для зловмисників. Нагадайте також, що в пошуках безкоштовного туалету, напідпитку, громадяни себе не обтяжують і йдуть у відкриті двері. Що стосується спеки в під'їзді, то це питання можна вирішити додатковими вентиляційними ришітками та відкриттям вікон на сходових клітках. А ще клієнти повинні знати, наскільки легко роз'єднуються речаги доводчика для провітрювання під'їзду.

Для вирішення третьої проблеми можна провести акції з безкоштовними ключами, поліпшеними трубками для замовників, додатковим знижкам. Або створити видимість акції: оголосити консультантам, що з вересня ціни на домофон підвищаться. Клієнти повинні поквапитися! Важливим напрямом може стати робота з новобудовами, з керуючими ЖЕКами, ОСББ і т.д. Кілька великих замовлень можуть принести гарний прибуток.

Влітку важливо утримати штат консультантів, підвищити мотивацію їхньої роботи. Це робиться не тільки преміюванням, а й активними методами: тренінгами, зборами, невеликими корпоративами.