Контакти

city-icon

097 968-04-10

  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Цінова політика домофонної компанії при роботі з конкурентами

Компанія, що пропонує послуги з встановлення домофонів, повинна представляти себе як надійний, відкритий партнер, що пропонує оптимальне співвідношення ціни і якості своїх послуг. Домофонна система потребує постійного технічного обслуговування, тому клієнти віддадуть перевагу тій фірмі, яка вже зарекомендувала себе в місті. Однак, незважаючи на різницю в цінах на обслуговування, основна увага привертає все ж вартість установки. Уявімо, що Ваша компанія пропонує домофон такої ж марки і в такій же комплектації, як у конкурентів. Щоб зробити умови укладення договору більш привабливими, можна використовувати наступні рекомендації або акції:

1. Додатковий безкоштовний ключ. Закупівельна вартість ключа, як правило, коливається в межах 5 гривень. При розрахунку на під'їзд 5-поверхового будинку Ваші витрати складуть 50-100 грн. Однак при вартості ключів у Вас в 15-20 грн більшість покупців вважатимуть, що їм пропонується знижка на під'їзд більше 300.

2. Трубка «Стандарт» в подарунок! Закупівельна вартість трубки УКП-7 всього 35грн проте для клієнта такий подарунок виглядатиме вагомішим адже її вартість для клієнта 55-70. За аналогією з п. 1, Ви ніби пропонуєте замовнику дуже суттєву знижку (сума залежить від кількості квартир та продажної ціни трубки «Стандарт»). А завоювати довіру замовника - велика справа.

3. Знижки пенсіонерам. Вибір, кому надавати знижки - за Вами. Це можуть бути тільки самотньо прописані пенсіонери, або квартири, де прописані пенсіонери. Один з варіантів - поділ знижки на такі квартири. Наприклад, при знижці в 40% на під'їзд і вартості комплекту 300грн з квартири Ваші витрати складуть 120грн. Однак цілком можливо, що без цих квартир необхідний відсоток згідних квартир не був би набраний.

4. Установка в найкоротші терміни. Незважаючи на те, що під'їзди багато років простоюють без домофону, після укладення договору людям не терпиться, коли ж їх під'їзд облагородять. Почніть встановлення трубок на наступний день після внесення передоплати. Це буде сприяти поширенню думки про Вашу компанію як найбільш оперативну.

5. Можливість внесення мінімальної передоплати. Якщо фінансові можливості компанії дозволяють встановити домофон зі зниженим порогом передоплати, цим необхідно скористатися! Клієнти як правило, швидко віддають гроші на остаточний розрахунок, але довго збирають передоплату. Підштовхніть їх на укладення договору з умовним, символічним завдатком в 500-1000грн.

6. Знижений поріг мінімального відсотка згідних квартир. За умови 51% квартир в під'їзді що погодились - можлива установка домофону. Навіть у випадку збитку при розрахунках такої установки, потрібно врахувати, що інші мешканці через місяць-другий подзвонять Вам із заявкою про встановлення. Практика показує, що протягом року після монтажу в 95% квартир встановлені трубки.