Контакти

city-icon

097 968-04-10

  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

План проведення зборів мешканців під'їздів

Як правило рішення щодо встановлення домофону в багатоквартирному під’їзді приймається колективно на зборах. Інколи мешканці запрошують на збори представника домофонної компанії, який зможе дати кваліфіковану відповідь на запитання замовників, розповісти про ціни, навести аргументи доцільності такого пристрою. Досить часто фірми самі проявляють ініціативу в проведенні таких зібрань. Від якості таких зустічей залежить рішення мешканців стосовно вибору фірми-виконавця та самого встановлення як такого.

 У кожної організації повинен бути складеним свій план проведення таких зустрічей, він значно спростить роботу консультантам. Орієнтовний зміст:

1. Вступ.

  1.1. Необхідно представитись, назвати своє ім'я та прізвище і сказати яку фірму Ви представляєте;

  1.2. Коротка розповідь про компанію;

  1.3. Призначення домофону;

  1.4. Сутність Вашої послуги. Потрібно розповісти, що Ви не просто продаєте домофон, а пропонуєте якісну послугу згідно якої під’їзди будинків надійно захищені від посторонніх, з справно працюючим, простим в експлуатації, сучасним обладнанням, яке настільки високоякісне і так добросовісно обслуговується, що мешканці із задоволенням вносять абонплату авансом (якщо фірма займається обслуговуванням).

2. Розповідь про базовий комплект:

  2.1. Двері (чи потрібно їх замінювати, як вони виглядають, особливості виготовлення, чи можливий варіант встановлення на існуючі);

  2.2. Доводчик та електромагнітний замок (для чого вони необхідні);

  2.3. Блок виклику (як ним користуватися);

  2.4. Трубка (які є варіанти, їх різниця в експлуатації, додаткова вартість трубки);

  2.5. Електронні ключі – їхня кількість в базовому комплекті (зовнішній вигляд, як ним користуватися, вартість ключа, можливість дозамовлення згодом, забезпечення ними комунальних служб);

3.Розповідь про антивандальне виконання і монтаж усього обладнання;

4. Вартість комплекту обладнання для даного під'їзду;

  4.1. Вартість базового комплекту, доплата за трубки та додаткові ключі;

  4.2. Обов'язково сказати про те, що мешканці, які не згідні встановлювати домофон зараз, будуть змушені оплачувати додатковий виклик монтажника при бажанні встановити переговорний пристрій пізніше. (Це позбавить Вас зайвого клопоту від постійних додаткових монтажів та забезпечить максимальний прибуток одразу);

  4.3. Знижки, кому і в яких розмірах Ви зможете запропонувати для даного під'їзду.

5. Гарантійний термін та умови технічного обслуговування: Обов'язковий вислів «Ми гарантуємо безперебійну роботу домофону при умові регулярного технічного обслуговування нашою компанією»

  5.1.Що входить в планове технічне обслуговування;

  5.2. Ремонт технічних та хуліганських пошкоджень (чи входить необхідна заміна комплектуючих та ремонтні роботи входять у вартість абонентської плати);

  5.3. Тільки після розповіді про умови ТО, називається розмір абонентської плати і порядок її оплати.

6. Умови підписання договору:

  6.1. Відсоток мешканців, необхідний для підписання договору;

  6.2. Вибір представника (старшого по під'їзду), для чого це необхідно;

  6.3. Які Ви укладаєте договори, важливі умови, чи потрібний завдаток.