Контакти

city-icon

097 968-04-10

  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сайт домофонної компанії

Що має бути і що може бути на сайті домофонної компанії. Ідеї ??для сайту.

Установка і обслуговування домофонів вимагає від компанії прозорості в послугах, що надаються, що вигідно відрізняє їх від конкурентів. Кращим кроком у цьому напрямку є створення власного сайту. Більшість подібних ресурсів носять рекламний характер, що природно - інтернет повинен збільшувати обсяги продажів. Однак домофони не тільки продаються, але і обслуговуються. А якість установки та обслуговування і має стати візитною карткою компанії, відображеної на сайті.

Напрямок - продаж. Для того щоб сайт активізував продажу, необхідно надати потенційним клієнтам можливість бачити нормативні документи, наявні у компанії: ліцензія, свідоцтва, почесні грамоти і т.д. За наявності співробітництва з керуючими копаниями - показати схему напрямків такої співпраці. Якщо компанія надає можливість вибору блоків виклику або трубок, то на сайті можна організувати калькуляцію по розрахунку домофона з розрахунку: число квартир, кількість поверхів, тип трубки ... Це більш вигідний варіант у порівнянні з табличним прейкурант. На сайті можна розмістити контактну інформацію про кращих консультантів фірми: ім'я, прізвище та телефон. Це особливо зручно, якщо за консультантом закріплений певний район - в цьому може допомогти інтерактивна карта міста. Клієнт у пошуках найближчого консультанта додзвониться до нього і той приїде до нього швидше. Інтерактивна карта може надавати інформацію про домофони, встановлених компанією. Особливо вигідно виглядають позначки, що означають закриті під'їзди, спільно з прикріпленою фотографією встановленого обладнання. У разі вигідності умов Вашої компанії в порівнянні з конкурентами, можливе розміщення таблиць порівняння особливостей укладення договорів на встановлення та обслуговування. Тут же можна прикріпити і посилання на тексти цих договорів.

Напрямок - встановлення. З метою зменшення кількості дзвінків в офіс від незадоволених мешканців бажано надавати інформацію про хід монтажних робіт: орієнтовні терміни установки дверей, трубок, прокладки кабелю.

Напрямок - обслуговування. Для забезпечення прозорості в обслуговуванні домофонних систем на сайті корисно створити форум, а також гостьову книгу. Відмінним рішенням для сайту стане електронна форма заявки (зворотний зв'язок) на ремонт домофонної системи. Тексти цих заявок будуть приходити на мобільний телефон або електронну скриньку компанії.

Напрямок - розкрутка сайту. Для збільшення відвідуваності клієнтами Вашого сайту постійно рекламуйте його. Реклама має бути розміщена на табличках, буклетах, візитках, оголошеннях, інших сайтах Інтернету. Інформацію про наявність у компанії сайту повинні поширювати і консультанти.

Якщо Вас зацікавить співпраця з нашою фірмою ми допоможемо вам з створенням та розкруткою сайту!